امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۸

همایش آموزشی چگونه با کمترین هزینه سایت کسب و کار خود را راه اندازی کنیم؟ سه شنبه ۶ آذر ساعت ۱۲:۳۰ برگزار میشود

Untitled (2)

راه اندازی سایت اولین گام برای شروع کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد آنلاین است. با داشتن ایده جدید و یا محصول و خدمات مناسب می توانید حضور خود را در محیط اینترنت قطعی کنید و مشتریان آنلاین را به رقیبان و همکارانی که در محیط اینترنت فعال هستند واگذار نکنید.

بر اساس تجربه چند ساله خود دریافته ایم که اکثر افراد به این علت که شناخت کافی از ابزارهای ایجاد سایت مانند دامنه و هاست ندارند و تصور میکنند که راه اندازی و مدیریت سایت بسیار هزینه بر و تخصصی است از فعالیت و ایجاد کسب و کار اینترنتی امتناع می کنند و در مواردی هم که طراحی سایت خود را به دیگران واگذار میکنند دچار هزینه های زیادی برای انجام کارهای ساده میشوند.

بر همین اساس تصمیم گرفتیم راه اندازی سایت و کسب و کار اینترنتی را به صورت ساده و با زبانی آسان به شما آموزش دهیم تا ابهامات و تصوراتی که در مورد غول سایت دارید برطرف شوند.

برای راه اندازی و طراحی یک سایت اینترنتی فقط بایستی دسترسی به ایمیل داشته باشید و کپی و پیست بلد باشید. با همین میزان دانش اولیه اینترنت میتوانید سایت خود را ایجاد کنید.

شما با شرکت در همایش آموزشی چگونه با کمترین هزینه سایت خود را راه اندازی کنیم؟ میتوانید با اجزاء سایت آشنا شوید و سایت اینترنتی خود را ایجاد کنید.

 

برگزارکننده کارگاه آموزشی: شرکت تعاونی مصرف کارکنان آموزش فنی و حرفه ای خراسان

تاریخ برگزاری: سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴

مکان برگزاری: مشهد–میدان جمهوری اسلامی (تلویزیون)–مرکز آموزش هتلداری و گردشگری شهید آوینی مشهد

 به هیچ وجه ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنید. از پذیرش نفرات به صورت ثبت نام حضوری در روز همایش آموزشی چگونه با کمترین هزینه سایت کسب و کار خود را راه اندازی کنیم؟ به شدت معذوریم.

حتماً هنگام ثبت نام شماره موبایل صحیح و آدرس صحیح ایمیل فعال خود را وارد نمایید.

توجه مهم: مبلغ ۶۰۰۰ تومان هزینه دریافتی برای حضور در همایش آموزشی در انتهای همایش به حساب موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک واریز می‌شود.

کارگاه آموزش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مشهد

 

 

همایش آموزشی چگونه با کمترین هزینه سایت کسب و کار خود را راه اندازی کنیم سه شنبه 6 آذر ساعت 1230

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *