امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۶

دوره آموزشی معاون کل آشپزخانه‌ها و قنادیهای هتل

نام شغل :معاون کل آشپزخانه ها و قنادیهای هتل

کد شغل: ۲۵-۳۱/۲۳/۱

گروه شغلی :  خدمات  هتلداری

نوع حرفه: آشپزی

شرح شغل:. معاون کل آشپزخانه ها وقنادیها شغلی است که در آن فرد شایستگی و وظیفه طراحی منو وشناخت آن ،مدیریت کیفیت و نگهداری مواد اولیه،مدیریت بهره وری و کنترل هزینه های انبار،سرپرستی آشپزخانه و قنادی هتل و رستورانهای بزرگ و همچنین مدیریت بر پرسنل و آماده سازی واحد کار را دارا باشد.

ویژگیهای کارآموز: داشتن سلامت کامل جسمانی و روانی

حداقل میزان تحصیلات : دیپلم ترجیحاً صنایع غذایی

حداقل توانایی جسمی: سلامت کامل جسمانی و روانی

مهارت پیش نیاز: آشپز هتل درجه ۱- قناد هتل

وظایف اصلی شغل:

معاون کل آشپزخانه ها و قنادیها شغلی است که در آن فرد شایستگی و وظیفه طراحی منو و شناخت آن ،مدیریت کیفیت ونگهداری مواد اولیه،مدیریت بهره وری و کنترل هزینه های انبار،سرپرستی آشپزخانه و قنادی هتل و رستورانهای بزرگ و همچنین مدیریت بر پرسنل وآماده سازی واحد کار را دارا باشد.

چشم اندازهای اقتصادی شغلی دوره ( با رویکرد تغییرات تکنوژی و بازار)

با توجه به رقابت شدید میان ارائه دهندگان غذا در هتلها ورستورانها ونیاز به داشتن افرادی مجرب با دانش وتجربه روز،معاون کل آشپزخانه ها قنادیهای هتل می تواند نقش مهمی را دربهبود وحفظ کیفیت ،کنترل هزینه وارائه بهترین سرویس به مشتریان داشته باشدو در رونق وبهبود کسب وکار نقش موثری ایفا کند،این امر به صورت غیر مستقیم سبب درخواست بازار کاربر حضور بیشتر معاون کل آشپزخانه ها وقنادیهای هتل درعرصه کار خواهد شد.

۱۲)چشم اندازهای ایجاد درآمد شغلی دوره (با رویکرد فردی که در شغل قرار می گیرد – نگاه به آینده شغلی)

با توجه به نیاز هتل یا رستورانها و قنادی ها به داشتن افرادی کارآمد و تاثیر گذار در حد معاون آشپزخانه ها  و قنادی ها و از سوی دیگر با توجه به رونق غذا،افراد دانش آموخته این رشته با کسب مقداری تجربه می توانند به راحتی مشغول بکارشوند واز حقوق ومزایای خوبی برخوردارشوند.

طول دوره: ۶۰ ساعت

تئوری:۲۵ ساعت

عملی: ۳۵ ساعت

 

معاون کل آشپزخانه ها و قنادیهای هتل

معاون کل آشپزخانه ها و قنادیهای هتل